Jeżeli szukasz pomocy, to być może znajdziesz opowiedź poniżej. Jeżeli nie znajdziesz tutaj pomocy, to poprostu napisz do nas.


Moje Konto

Wprowadź adres email, a następnie potwierdź rejestrację przez link wysłany na Twój adres email.

Weryfikacja dwuetapowa (2FA) to dodatkowa warstwa zabezpieczeń, która wymaga od użytkownika podania dwóch form potwierdzenia tożsamości przed uzyskaniem dostępu do swojego konta.

Można skorzystać z opcji "Zapomniałem hasła", która jest dostępna na stronie logowania. Po wprowadzeniu adresu e-mail powiązanego z kontem, serwis wyśle instrukcję jak odzyskać hasło. Jeśli taka opcja nie jest dostępna, należy skontaktować się z obsługą serwisu.

W tym serwisie, dzięki zastosowaniu szyfrowania danych, informacje przechowywane na koncie użytkownika są chronione przed nieuprawnionym dostępem. Szyfrowanie danych polega na zamianie informacji w nieczytelny dla nieautoryzowanych osób kod, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo przechowywanych danych. Ponadto, serwis stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa, takie jak regularne aktualizacje i monitowanie sytuacji, aby zapewnić jak najlepszą ochronę danych użytkowników.

Nie ma opłaty rejestracyjnej. Rejestracja jest bezpłatna.

Nie jest wymagane posiadanie konta, aby skorzystać z większości naszych usług.

Aby zamknąć swoje konto, należy skontaktować się z działem obsługi klienta lub skorzystać z opcji zamknięcia konta w ustawieniach swojego konta.

Płatności

Tak. Obsługujemy większość wydawanych kart kredytowych i debetowych. Dostępne są również: Google Pay, Apple Pay

Tak. Obsługujemy tą metodę płatności

Tak. Obsługujemy większość Banków Polskich za pośrednictwem PayU oraz Przelewy24. Płatności są zintegrowane po przez pośrednika vivawallet.com

Zamówienie jest realizowane natychmiastowo po zaakceptowaniu płatności przez operatora. Zdarzają się wyjątki, ale w takim przypadku otrzymasz informację o powodzie opóźnienia oraz termin realizacji.

Doładowania

Po wpisaniu numeru telefonu wybierz swojego operatora z listy dostępnej na naszej stronie,a następnie kwotę doładowania.

Kwoty doładowania dostępne na naszej stronie są różne w zależności od operatora, ale zazwyczaj są one ograniczone do określonego zakresu.

Tak, nasza usługa jest dostępna dla telefonów zagranicznych, pod warunkiem, że operator telekomunikacyjny jest obsługiwany przez naszą platformę.

W zależności od rodzaju doładowania oraz kraju, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty, takie jak prowizja dla operatora płatności, opłaty za pośrednictwo lub koszty przewalutowania. Końcowa cena zostanie wyświetlona w podsumowaniu zamówienia.

Tak, doładowanie powinno być natychmiastowe po zakończeniu procesu płatności.

Tak, możesz doładować telefon na konto innej osoby, wystarczy podać jej numer telefonu.

Aby sprawdzić stan swojego telefonu, skontaktuj się z operatorem lub skorzystaj z dostępnej na telefonie funkcji sprawdzania stanu konta.

Niestety, doładowanie nie może być anulowane po dokonaniu płatności.